30 Aralık 2012 Pazar

telefonda başladı yatakta gelişti

Merhaba seks hikayeleri okurları, ben vurkan, hatayda yasıyorum bundan 1 yıl kadar once arasıra kullandıgım telefonuma bır cagrı gelmıstı.numarayı tanımıyordum gerı aradım bır kız cıktı.adı aslı.yanlıslıkla aradıgını soyledı,kapattım ama pesınden sesımı begendıgını konusmak ıstedıgını soyledı.bu sekılde mesajlasmaya basladık.20 yasında oldugunu okumadıgını evınde kardesıne baktıgını,sevgılısının kendısını bozup evlenmedıgını ama canının cok ıstedıgını soyledı bu sekılde 9 ay kadar mesajlastık konustuk ama hergun telde boşalıyorduk.bırgun adresını verdı ama gece gelmem gerektıgını annesının koye gıdecegını soyledı.dedıgı saatte adrese gıttım.benı kapıda karsıladı daha kapıyı acar acmaz kucagıma atlayıp boynumu dudaklarımı emıyordu.neyse salona gecıp koltuga oturdum sıgara ıcıp sohbet ettık bana gonderdıgı resımlerden farklıydı.yasıda buyuktu.kıvırcık saclı kısa boylu esmer ama kalçaları cok seksı bır kadındı.evlı oldugunu cocugun kendı cocugu oldugunu soyledı.ama o saatten sonra oradan ayrılamazdım cunku bılmedıgım bır yerdı.artık olan olmustu.sureklı benı opuyor benımkı oksuyordu yatak odasına goturdu benı.nasıl oldugun anlamdan ıkımızde cırılcıplak kalmıstık.kalçaları muhtesemdı ben hemen kalçalarını opmeye baslamıstım. o akşam 5 kere beraber olduk doya doya bagıra bagıra vajınasındakı sularını boşalttım. sonrasında yarragımın tadı damagında kaldıgını ve sureklı benimle sıkısmek istedğini söyledi. O günden beri arada bir gidip amını götünü parçalıyorum.

unıversıtede sıktım sonra ayrıldım

slm arkadaslar ısımlerı gercek halıyle vermeyecegım ancak basımdan gecenler tamamen dogrudur. adım ılyas 26 yasında 181 boyunda yapılı hatta hafıf gobeklı bır erkegım su an ogreetmenı yanlız ogrencılık zamanlarında bayagı sıkıcı bır erketım. daha bırıncı sınıftayken hemsıre bır kızla bırlıkte olmus acemılık donemımı atmıstım sıra ustalık donemıne gelmıstı gamze adında bır kıza asık oldum arkadasları devreye koyduk kızı ayarladılar kız cemaatte kalıyor ama kapalı bır kız degıldı adı gul ıdı boyu165 cıvarında o zamanlar ben 21 o da 20 yasındaydı. bız bununla tanıstık ve bırbırını seven ıkı sevgılı olduk tabı cemaatten dolayı dısarıda dolasamıyor evde gorusuyorduk tabı ates ıle barut yanyana durmaz tabı bende tecrubelıyım ama kız bu tur ıslerde bayagı becerıksızdı tabı gel zaman gıt zman bız olayı astık once opusme ıle baslaya ılıskı ellemeye oradan yalamaya oradan got delıgının bakırelıgının bozulmasına(ogretmen722172@hotmail.com) tabı ıcıne gırmedıgım bır ammı kalmıstı sırqa ona gelmstı tabı bız evlılıgı dusunuyorduk o yuzden ıkımızde cok rahattık aartık o gun geldı cattı bende oda o kısma gecmek ıcın can atıyorduk on sevısmeyı cok severdık once ben onun boynundan opmeye basladımm daha sona kulak arkasına kadar optum tabı o arada o da bos durmuyor ellıyle yarragımı yokluyor ve rastgele benı opuyordu sonra delıler gıbı opusmeye basladıkve yavas yavas soyunduk gul un mukkemmel goguslerı vardı o kadar buyuktu kı bıraz sarkmıstı onları oyle bır yalıyordum kı delırıyordu bırde uclarını ısırmayı cok severdımm onlarıda ısırıyordum sonra yavas yavas cırıl cıplak kaldık sonra ben bunun ammına ve gotune geldım daha da delırıyordu klıyorısınıdudaklarım arasına alıp cekıyordum ama vucudunun en guzel yerıydı … daha sonra bacaklara hatta ayaklara gectım gul artık kendınden gecmıstı vucudunda yalanmadık bır yer bırakmamıstım sıra sıkmeye geldı arragı amına koydum daha onceden surtunerek yapıyorduk ama bu sefer dırekt gırdım ve ufak bır cıglıkk attı bu arada merak edenler ıcın soyleyeyım yaragım cok buyuk degıl 15 cm falan ama cok begendıgım baska bır ozellıgı var bır gece de 40 posta atar banamısın demez hala dıktır .. evet ufak bır ohh tan sonra kanlar geldı artık gul tamamen benımdı onunla kammasutrayı ıyı uygulardık degısık pozısyonlarda onu sıkerdım ozellıkle ustume geldı mı delıler gıbı zıplardı yarragım amında adeta suzulurdubu ılıskı yaklası 5 sene devam ettı bes sene onu cesıtlı mekanlarda sıktım hatta evınde bıle sıktımm tam evlenecekken babası guneydogulu oldugum ıcın vermedı ayrıldıkkk ama benım kaybettıgım bır sey olmadı ama adamın bozuk bır kızı var artıkkk

28 Aralık 2012 Cuma

türbanlı komşum

merhaba bu sizinle paylaşacağım 2.hikayem Daha önce internetten tanıdığım birisiyle yaşamış olduğum olayı anlatmıştım. İstanbul dönüşü bu olayı çok düşündüm. Aklım o otel odasında kalmıştı. Yine aynı şeyleri yaşamak istiyordum. Onun için devamlı chate ve arkadaşlık sitelerine takılmaya başladım. Ama şimdiye kadar birisini bulamadım.daha sonra porno izle me sitelerinde takıldım orada da birşey çıkmadı Eşim ailesinin yanına, memlekete gitmişti. Ben de vaktimi evde ve işyerinde nete porno izleyerek geçirmeye başladım. Yalnız olduğum için yemeklerimi lokantada yiyordum. Bazen de aynı apartmanda kaldığımız, bir komşu yaptığı yemeklerden gönderiyordu. Ben yemeği yiyip, bulaşıkları mutfak tezgâhında biriktiriyordum. Hanım gelince nasıl olsa yıkardı. Bir de bulaşıkla uğraşmak istemiyordum. Komşum, yemek getirdiğinde boş tabakları istedi. Ben de yıkayıp öyle vereyim dedim. Şimdiye kadar yıkamadığım için bana güldü ve gitti. Bunu hanımına da anlatmış. Benden 5–6 yaş büyüklerdi. Hanımı tesettürlü birisiydi. Ertesi gün öğle sırasıydı. Zil çaldı. Ben sabaha kadar nete takıldığım için yatıyordum. Uyku sersemliği ile üzerime doğru dürüst bir şey almadan kapıyı açtım. Bir de ne göreyim, komşumun hanımı. Yine her zamanki gibi tesettürlü. Ben ise kıyafet bakımından uygunsuz bir durumdayım. Abla şey, hık, mık derken. O güldü ve içeri girdi. Doğru mutfağa gitti. Bulaşıkları gördü. Biraz bana kızdı. İnsan bu kadar ihmal falan olmaz gibi laflar etti ve yıkamak için kolları sığadı. Ben de ağzım bir karış açık onu seyre başladım. Şimdiye kadar doğru dürüst yüzünü bile görmemiştim. Şimdi ise, tesettürünü çıkarmış, kollarını sığamış, benim mutfağımda bulaşık yıkıyordu. Onu alıcı gözüyle süzmeye başladım. Çünkü bu işte garip bir şeyler vardı. Onun böyle ben evde yalnız iken gelmesi normal bir şey değildi. Bunu anlamayacak kadar saf değildim. Onu incelediğimde de esasında içim geçti. Dışarıya doğru çıkık kalçaları vardı. Elbisesi kalçalarından dolayı, arkadan yukarı doğru kalmıştı. Ayak bilekleri gözüküyordu. Teni beyazdı. Oraları öpmek geçti içimden. Bir şeyler yapmalıydım, ama ne? Su içmek bahanesiyle arkasından geçtim. Zaten pijamamda çadır kurmuş olan sikim, geçerken poposunu hafifçe yokladı. Ses çıkarmadı. İkinci taarruzu yapmam lazımdı. Yine aynı şekilde geri geçtim. Bu sefer daha da bastırmıştım. Yine ses yok. Yaa abla dedim. Madem yardıma geldin. İçeriyi de toplamama yardım eder misin? Tabii. Dedi. Bulaşık işi bitince içeri geçip etrafı toparlamaya başladı. Ben de ona yardım etme bahanesiyle, bazen ellerine, sex hikayeleri bazen vücuduna dokunmaya başladım. Gülüşmeler başladı. Ben de dayanacak hal kalmamıştı. Birden sarıldım. O hengâmede yere yıkıldık. Yine gülmesi devam ediyordu. Eşarbını çekip aldım. Siyah saçları dağıldı. Bu çok hoşuma gitti. O da eliyle saçlarını biraz daha dağıttı. Bu beni çıldırtmaya yetmişti. Hemen dudaklarına yumuldum. O da karşılık verdi. Demek ki asıl geliş amacı buymuş. Ben de yavaş yavaş onu soyarak, öpmeye başladım. Her açılan yerini öpüyordum. Oda iç çekiyordu. Göğüsleri orta büyüklükteydi. Uçları siyahtı. Öptükçe ağzımda zeytin tanesi kadar oldular. Tamamen soyduktan sonra bir süre seyrettim ve yine öpmeye başladım. Amacım biraz da amını yalayıp öpmekti. Ama o çabuk olmamı söyledi. Birazdan kocam işten gelir. Beni evde bulması lazım dedi. Zaten yeteri kadar ıslanmıştı. Ben de önümde domalmasını istedim. Kanepeden tutunarak domaldı. Kazık gibi olmuş sikimi amına bastırdım. Derin bir ooooooooooooohhhhhhhhhh çekti. Sonra kalçalarından tutarak, gidip gelmeye başladım. Poposuna şak şak diye vurdukça, göğüsleri sallanıyordu. Bir müddet böyle devam ettikten sonra, rahatça girdiğim amı, kasılmaya başladı. Bir eldiven gibi sıkıyordu. Çığlık atmaya başladı. Cinsel organlarımızın olduğu yer ıslanmaya başladı. Boşalırken erkekler gibi sıvı çıkarıyordu. Ben de fzla dayanamadım ve menilerimi içine fışkırtmaya başladım. Sanki elimden kurtulacaktı. Nasıl çırpınmaya başladı. Hayret etmiştim. Bir kadının bu şekilde orgazmını ilk defa görüyordum. Durdum. Onun sakinleşmesini bekledim. Sikimi çıkaramıyordum. O kadar sıkmıştı. Sakinleştikçe amı gevşemeye başladı ve sikimi bıraktı. Ben de yavaşça çıktım içinden. İkimizde memnun kalmıştık. Eşin seni bana emanet etti. İhtiyaçlarını karşılamak da bana düşer dedi ve giyinmeye başladı. Bir daha ihtiyacın olduğunda tabakları yıka ve gönder dedi. Ben de tamam dedim. Ama dedim sana doyamadım yarın yine gel dedim. Seni azgın diyerek güldü. Gelirim dedi. Sen dedi, kocamdan başka beraber olduğum tek kişisin dedi. Anlaşılan bana önem veriyordu. Ben de onun bana verdiği önemi boşa çıkarmadım. Eşim gelinceye kadar hemen hemen her gün, onu memnun etmeye devam ettim.

türbanlı yengemi azdırıcı ile becerdim

mrb been ahmet yazacahım hikaye tamamen gerçek yaşanmış bir olaydır hikayeme girmeden önce kendimi tanıtayım ben 180 boyunda 80 kilo 19 yaşında esmerim bu olay 3 sene önce başımdan geçti ve hala devam edmektedir 3 sene önce ocak ayında çok mütiş bir kar yahıştı bizim ew kalarüferli olduhu içn elektirikler kesilince ısınamıyorduk ve elektirikler de en az bir hafta yoktu yengem gile gidecektik onların ew sobalı olnca ısnma sorunu olmcaktı ilk gece yengemgilde oturduk muhabet etik amcam ise yurt dışına gideli 2 sene olmuştu biraz dertleştikten sonra yatık ama bnm ergenlihimden beri tek hayalim yengemdi onu nasıl beceririm diye fırsat kollar pilan yapar hayal kurardm (yegem 160 boylarında fizihi düzgün tahminimce 55 60 kilo arasında esmer tenli kapalı bir bayan ) bu fırsat ayahıma gelmişti ama nasıl yapardım aradan 2 gün geçmişti bzimkilerin ikiside çalıştıhı içn bnmde okul tatildi ewde yengemle ikimiz kalıyorduk aklıma bir plan gelmişti hemen çarşıyha giddim bitane azdırıcı damla aldım we yengemlin yolunu tuttum saat daha sabahın onuydu yengem kapıyı açtı bn üşüdüm diyerek çay koymasını rica ettim oda hemen koyarım tabikide geç sobanın yanına ısın dedi aradan 15 dk geçti çayı getirdi beraber içmeye başladık yengem bn bir lavobaya gideyim dedi fırsat bu fırsattı hemen azdırıcıyı damlattım çayına yalan söylemeyem kaç damla attım bilmiyorum görcek diye korkudan neyse yengem geldi çayları içdik aradan 20 dk geçti yengem deki deyişiklikler gözle görecek şekilde deyişmişti muhabbbet etmeye başladık bana sordu kız arkadaş felan diye bnde yok dedim amcam nezamn gelecek gibi sorular soruyodum oda bilmiyorum felan diyodu zor olmuyomu amcamın yokluhu dedim oda derin bi off çekti ne oldu diyince yok bişey dedi sonra geldi yanıma oturdu ilac tamamen etkisini göstermişti daynacak hali kalmadıhı her halinden belliydi ban sordu ben güzelmiyim sence diyerk bnde tabiki yenge dedim ve bir anda duduklarıma yapıştı ve başladık sevişmeye yengem çıldırmış gbiydi eee nede olsa 2 senedir yarak yemiyo sonra bir çırpıda soydu beni ve amımı yala diye emirler wermeye başladı amı sırıl sıklam kalmıştı bnde yalıyor dilimi içine sokuyor bir yandanda göhüslerini sıkıyordum sonra bni tuttu yatak odasına götürdü üstümü çıkardım bn oğlan 16 cm di aldı ağzına ama fazla yalamadan bıraktı yataha sırt üstü uzandı ve ayaklarını açtı hadi sok ne olur dayanacak gücüm kalmadı diyordu bnde ilk başda biraz üstünde gezdirdir sulanmış amcıhına bir çırpıda sokuwerdim derin bir ohhhhhhhhhh çekti 3 dk öle gidip geldikten sonra içne boşaldım sonra çıkardım bir sigara yaktım yengem durmuyodu aldı ağzına yeniden kaldırdı ve bu sefer üstüme çıkalak bi 10 dk zıpadı ve boşalttı bni akşama kadar kaç defa boşaltı bni hatırlamıyom ama amcam daha gelmedi yurdışından bnde yengemi her fırsatta sikerek doyuruyom….

27 Aralık 2012 Perşembe

kocamı aldatıyorum

ben selin 25 yasinda evli ve bir cocuk annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak isdedim. Bundan 1 ay onceye kadar sizlere es degisimi clubunde yasadiklarimi anlatmisdim. Benim esim sekse cok dusgun bir insan ama ben onun kadari degilim cunku esim beni tatmin edemiyor ve parcalarcasina sikiyor beni hertarafimi acitiyor onun icinde ben sexden uzak kaliyorum. Bizim bir aile dostumuz var mahmut isminde esinden ayrilmis birisi, devamli bize gelir gider, cana yakin bir insan ama cana yakin oldugu kadarda azgin birisi nede olsa esinden bosanmis birisi, birgun beni aradi ve bana bir isi oldugunu soyledi ben de tamam yaparim dedim ve cocugu kocama birakdim onun evine gittim, zile basdim kapiyi acdi ve beni iceri aldi bana camasirlarini yikayamadigini soyledi bende ben yaparim dedim ve camasirlarini makineye doldurdum, ve iceri gecdim bana kahve icermisin dedi bende alayim dedim oturduk kahve iciyorduk sohbete koyulduk cunku icimizi disimizi bilen bir insandi, sohbet dondu dolasdi sekse geldi kocamla iliskilerimi sordu ben yanitladim ben ona sordum o yanitladi derken benim altim islanmaya basladi ama onun onude sismisdi belliydi devamli saklamaya calisiyordu acik konusmasinin sebebinide kendide biliyordu cunku kocamin beni tatmin edemedigini, birden yanima geldi seni cok begeniyorum dedi ve elini etegimin altina atti ve opusmeye basladik amimla oynuyor goguslerimi yaliyor beni cilgina cevirmisdi hemen kendimi yatak odasinda buldum ve soyunmaya basladim cunku benimde canim sikilmek isdiyordu, oda soyundu yaragi tas gibi olmus sanki beni azina al dercesine bakiyordu ve baygida iri bir yarakdi hemen azima aldim ve dilimle yalayarak bogazima dogru goturdum oda eliyle amimi karisdiriyor beni deliye ceviriyordu derken beni birden domaltti arkama gecdi ve amimin derinliklerine girmesi icin sabirsizlaniyordu sanki yaraginin kafasini amimin deligine birakinca beni bir sehvet basdi derken usul usul icine dogru giriyor girerkende goguslerimi SIKIYORDU birden tasaklarini gotumde hissettim() ve icimden azmani aldim kokune kadar demeye kalmadi mahmut cekip cekip dosemeye baslamisdi bile, giriyor cikiyor o kalin yaragini tadini icimde ilk kez hissediyordum beni sikerkende arasira kocan bu amimi zevke getiremiyor dedikce ben deli oluyor ust ustte orgazm oluyordum derken birden sacimdan cekip azini ac cabuk dedik ve azimda sanki bir yanardag patladi sandim azimi kapatiyorum doller dudaklarimin kenarindan akiyordu o kadar doluymus meger ben de yalayip yuttum kocamda bile yapmamisdim bunu dedigimde azima yeniden yaragini dayadi biraz yala daha bitmedi dedi bende yalamaya basladim ama daha iyice inmemisdi belliydiki daha doluydu iyice sertlesince beni sirt usdu yatirdi bacaklarimi omuzuna aldi hem bacaklarimi yaliyor hemde o taze amcigimin icinde seyahat ediyordu oyle guzel vuruyorduki birden bana canim gotunu cekiyor girebilirmiyim dediginde tamam ama lutfen acitma dedim oda tamam deyip beni domaltti basimida yorgana yapisdirip basima eliyle sertce basiyor arka deligimi zorluyordu ama sanki gotum yirtiliyor sandim, tamam girdi hepsi dedi bende yaa kocam o gotum icin ne kadar dil doktude vermedigim dedigimde, belli daracik dedi ve basladi girip cikmaya ara sira cekiyor amima daliyor cekiyor gotume sokuyor beni havalarda ucuruyordu derken gotumde bir sislik hissettim bana azini ac dedigindede lutfen gotume bosal dedim ve birden gotumde fiskirdi ve cekdi kalaninida amima fiskirtti gotumden amimdan doller disari dogru akiyor banada gotun bayagi genisledi sakin kocanla bugun iliskiye girme anlar dedi, bende hemen banyoya gittim dus aldim gercekdende iki parmagim gotume rahatlikla giriyordu dusu aldim ve eve dogru yoneldim allahtanda yagmur basladi eve geldigimde kocam bana sacin niye islak dedigindede kormusun baksana disari yagmur yagiyor dedim ilk kez seksden boyle doyarcasina zewk almisdim

21 Aralık 2012 Cuma

İlk sikişim annemle-ensest

eminim yazdıklarım sizinde hoşunuza gidecek ,en az ben o olayı yaşarken aldıgım zenk kadar sizde okurken zevk alacaksınız ve hatta bir kaçınızı boşaltada bilirim bu hikaye sayesinde çünkü boşalmaya değer bir anımı sizlere anlatacağım eminim çok zevk alacaksınız.. o olayın geçtiği yıllar sanırm 18 yaşındaydım lise sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğundan dolayı annemle beraber yaşıyorduk annem ise o zmnlar 34 yaşındaydı o yaşlarda daha cinsellik yaşanmaya çok başlanmadığı için daha hiç bi kızı sikmemiştim ama bunun için ölüp bitiyodum banyomuzun kapısında bi aralık vardı ve banyo yapankişi rahatlıkla gözüktüğünü farkettim bi gün; tabi o günden beri annem her banyoya girdiğinde ona bakmaya çalışıyodum bi gün annem evde yokken banyoya girip o aralıktan bakan birinin belli olup olmadığını denedim ve ne güzelki olmuyodu o günden sonra annem her banyoya girdiğinde rahatlıkla gözümü aralığa dayayarak onu izliyodum ilk defa annemi net olarak çırılçıplak görmüştüm inanılmaz güzel memeleri vardı kocamandı ve uçlarıda büyüktü amı ise daha bakireymiş gibi çizgi halinde ve tertemizdi benim sikim hemen kazık gibi oldu aylar boyunca annem her banyoya girdiinde onu izliyor 31 çekiyodum bir gün gündüz vakti yine annem banyoya girdi ve bnde kapıya dikildim yine o güzel amını memelerini izlerken sikimlede oynuyodum fakat değişen bişiler vardı sanki annemin ara sıra kapı aralığına doğru baktığını farkettim ve sürekli arkasını dönüyodu çok korktum hemen kapıdan çekildim uzaktan bakıyodum gidip gelip kontrol ediyodum ama çok korkuyodum . anladı diye; birden aklıma geldi ve daha önce annemi hiç gündüz vakti izlemediimi hatırladım yine evde yokken gündüz vakti banyoya girdim ve ne göreyim hava aydınlıkken kabak gibi görünüodu dışarısı aralıktan yaani annem beni görmüştü 1 kaç hafta annem banyo yaparken banyonun önünden bile geçmedim annem de bana hiç bişi sölemedi ve gayet normal davranıyodu bundan güç alarak havanın karanlık olduğu zamanlarda tekrar izlemeye başladım fakat yine deişen bişiler vardı bu seferde annem banyo yaparken göğüslerini emmeye amını parmaklamaya falan başlamıştı ama beni görmediinden emin olarak bnimde hoşuma gidiyo iyice azıyodum neredeyse kapıyı sikecek şekle geliodum bir gün yine aynı şekildeyken annem birden seslenerek beni çaardı birden irkildim sanki hiç orda deilmişim gibi bi kaç saniye bekledim ve kapıyı açmadan efendim anne dedim bi bakarmısın dedi kapıyı açtım çırılçıplak karşımda duruyodu utandım kıpkırmızı oldum gelsene bi yanıma dedi gittim ve birden altımdaki şortu ve boxerimi aşağı indirdi sikim kazık gibi patlamak üzereydi tabi annem bunu görünce beni izliyodun dimi dedi yok anne ne alakası var falan demeye kalkmadan tamam sen git içeri geliorum bn dedi çıktım banyodan içeri gittim ama yani gebermek üzereydim bittim ben falan diyodum annem banyodan çıktı ve odasına geçti beni çaardı elim ayağım titriyodu odaya girdim yanına oturdum ama uzak duruyodum yanıma yaklaştı ve bna dediki bak oğlum daha yaşın böyle şeyler için çok küçük ama abartmıyorum seninki babanınkinden bile daha büyüktü ilk kez gördüm ve çok şaşırdım dedi bn bi yandan utanmaya devam edip bi yandan da annemin ööle demesi çok hoşuma gitmişti arkasından hiç utanıp çekilmeden şimdiye kadar bi kızı siktinmi dedi iyice bni utandırmaya çalışıyodu sanki hayır anne dedim peki nsl yapacaaını biliomusun dedi işte anne filmlerde falan görüorum dedim bak olm bu işler ööle olmas bn sana herşeyi teker teker gösterip anlatcam ama ilk ve son olcak dedi benim utanma boyutum hat safhaya ulaşmış ama bi yandanda oleyy die bağrasım gelmişti annem bütün odaların ışıklarını kapadı kendi odasının kapısını da kapattı ve ışığı kapatmıyorum ki herşeyi göresin dedi üstünde beyaz bi bornoz vardı onun ipini söküp bornozu yere attı ve banada soyunmamı söledi herşeyimi çıkarıp annem sönük sikimi gördüğünde vay anasını bu küçücük şey nsl bi deve dönüşüyo anlamadım dedi bnde gülümsedim önce bakalım öpüşebiliyomusun dedi ve dudaklarıma yapıştı hiç abartmıyoum yrm saat öpüştük o zamana kadar en az 10 tane kızla öpüşmüştüm ama hiç biri annem gibi öpüşmüyodu annem birden durdu ve aferin güzel öpüşüyosun bu dersten geçtin dedi ve gel bakalım şimdi göğüslerime dedi o kadar güzeldiki memeleri özellikle uçları kocamandı başladım emmeye birden gözleri kapandı annemin iyice avuçlarımın içine aldım sıkıp emiyodum adeta sömürdüm memelerini kalmadı; annemi ilk kez o şekilde görüyodum babamın yokluunda sevişmeyi özlediği her halinden belliydi kafamı tutup amına doğru indirdi beni elimle arasını açtım ve dilimi sonna kadar soktum aşağı yukarı oynatırken annem yatakta adeta deliriyodu ohh ohhh die bağırmaya başladı beni yatağa yatırdı ve sikimi emmeye başladı inanılmaz güzeldi hiç bu kadar azdığımı hatırlamıyorum sonra yattı ve hadi sok bakalım sokabilcenmi dedi ilk denemem de içine giriverdim ve adeta sikim yandı o sıcaklıkta git gel yaparken annemin ağzında hadi becer beni, koy amıma, oğlum, aslan oğlum, sik beni diye laflar çıkıyodo tabe bu laflar bni iyice azdırdı anne birazda götünden sikebilirmiyim dedim; ama şimdiye kadar bunu hiç yapmadım senin sikinde çok kalın çok acır dedi anne lütfen çok merak ediyorum dedim bni kırmadı ve peki bakalım dedi masasının üstünden vazelin getirdi bunu sürelimki daha rahat girsin dedi önce bi parmak sikimin başına sürdi bnada bi parrmak al ve önce parmakla sonra sok dedi 3 parmağama kadar soktum yavaş yavaş genişlettim artık sikimi sokma zamanı gelmişti başını götüne dayadım ve başladım yüklenmeye annemin canı çok acıyodu bnde yavaş yavaş sikimi götünün deilğini sürerken birden ittirdim ve başını soktum annemin bi ahh çekişi vardı görmeliydiniz arkasından hemen acısı dinmeden sonuna kadar soktum, şimdiye kadar kimsenin götünden sikmediği belliydi çünkü sikim içerdeyek biri inanılmaz derecede sıkıyodu sanki hepsi girdikten sonra hızla git gel yapmaya başladım annem çıkar artık . dedi bnde çıkardım döndü ve bnimkini ağzına almaya başladı ve inaılmaz bi şekilde daşşaklarımla baraber tüm sikimi ağzına almıştı acayip sesler geliodu annemde boğazına kadar girdii belliydi ama zevk alıyodu,arkasından boşaldım ağzına tüm dölleri ağzında biriktirmiş ve onlar meme uçlarına boşalttı hade em bakalım dedi suratına bakiyodum nasıl yaani falan diye hadi emm diyerek kafamı yasladı meme uçlarına bnde pembeleşene kadar emdim ısırdım yaladım ikimizde yatağa uzandık ve sabaha kadar çırılçıplak uyuduk sabah kalktığımda annem çoktan kalkmıştı bnde kalktım ve giyindim o günden sonrada bidaha hiç böyle bişey yapmadık…

20 Aralık 2012 Perşembe

e Seks hikayeleri Yayında

Merhaba e seks hikayeleri canımın sıkkın olduğu birgündü nereye gideyim ne yapayım derken kordona gidip oturayım bir çay içer sigarayı tüttürürüm diye düşündüm.. karabükte fazla gidecek bir yer olmaması nedeniyle elde olan imkanlar doğrultusunda kordona yürüdüm işte. neyse yarım saat oturdum kaç sigara attım hatırlamıyorum biraz sakinleştim derken karşımda 30-32 yaşlarında amaafet gibi bir kadın gördüm oda ne tek başına oturmuş giyimi desen süper hafif ağlamaklı sigarasını dudaklarının arasına almış çantasını karıştırıyor belli ki çakmağını arıyor, elimi cebime attıp çakmağı çıkardım tam kalkmaya yeltendim geri oturdum canım sıkkın zaten hiç uğraşamam içmesin oruspu dedim … kadın çakmağı bulamadı galiba sinirle sigarayı kırıp yere fırlattı neyse dedim bende kalktım ona doğru gittim biraz ürkek baktı bana sigarayı uzatıp diğer elimlede yakmak için yeltendim hemen aldı yaktı ve teşekkürler dedi, bende önemli değil diyip yerime geçti ben yerime oturur oturmaz yanıma geldi oda neyse muhabbet ede ede bir saati geçirdik kıza öyle bi teselli veriyorum ki sanki canı sıkkın olan bunalıma giren ben değilmişim gibi ama bunun mükafatını da aldım kadın konuşmalarımdan nasıl etkilenmişse havanın hafif kararmasıyla üşüdüğünü bahane edip beni bir kahve içmek için eve davet etti bende hemen kabul ettim…. evine gittik lüks bir evi var içimden nasıl kazanıyorsa artık diyip salona geçtim kahveler içildi sohbet koyulaştı sevgilin var mı muhhabbetlerini ederken yavaş yavaş yanaşıp dudaklarımdan öptü benimki kazık gibi oldu tabi bunu fark etti ve hemen elini sikime attı bende o arada göğüslerini okşayıp elbiselerini çıkarıyorum…. öpüşerek yatak odasına kadar gittik ikimizde çırıl çıplak yataktayız karşımızda dev bir ayna oda tamamen aynadan görünüyor önce hafif hafif öperek ağzına aldı sonra hızlandı ve nerdeyse sömürecek derecede yalıyordu sonra sırt üstü uzandı dudaklarından başlayım bacak araına kadar öperek indim, amını yalarken biir yandanda orta parmağımla onu sikiyordum sonra iki parmak derken üç parmak kuduruyordu resmen biraz daha sürdürsem “beni sik” diye yalvaracaktı ama artık dayanamadım yarrağımın başını hafifçe dayadım ve birden kökledim oruspu nasıl alışmışsa hiç zorlanmadan aldı ve hızla gidip geldiim bi üre 5-6 dk amdan sikmemle geliyorum diyip çıkarttıp ağzına verdim tek bir damlasını bile ziyan etmeden yalayıp yuttu… sonra sırt üstü yattım ve kendimi ona bıraktım dil darbesiyle tekrar kazıkgibi dimdik kaldırdıktan sonra taşaklarımı emmeye başladı arada bir de göt deliğime dil darbbeleri atıyordu . eliyle skime 31 çektirirken göt deliğimi ve taşakklarımı yalamasıyla iki defa boşaldım sonra onu domaltıp birde arkadan bi güzel siktim… sabaha kadar kaç defa boşaldım bilmem ama inanın artık içimde sıvı kalmamıştı….